lördag 4 december 2010

0,04 sekunder

Jag är en nurd, en skidnurd... det har jag skriftligt på om man läser Magasin Sälen på sidan 195-196.
Så i dag bar det av till Lindvallen och skidtestarhelg. Själv intresserade jag mig mest för storslalombanan och Cloetta Kexchoklads pricka tiden 20.62. Eftersom jag åker för fort , ett angenämt problem för en 48- årig skidgalning måste jag hitta en strategi för att landa på rätt tid. Typ stå upp,armarna ut osv. Jag lyckades efter många åk få både 20.66 0ch 20.58. Men inte räckte det till ett pris när någon prickat tiden....
Lika glad för de avnjöt jag en halvtimme i Experiums sauna innan jag for hem. Snacka om många som var på Norrsken Spa idag, har aldrig upplevt så mycket folk där inne.

Nu är det kvällen ,Tjing!
Så här fint väder var det -17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar